26/4.

Sunday today. I fredags var det party & jag hade så jäkla kul med tjejerna på Harrys. Dans=roligt!
Huvudvärk på lördag morgon, men det var bara att dricka lite kaffe och öppna en öl så var man på bättre humör.
Älskling kom och hämtade mig och vi åkte hem till honom. Vi spelade kort, bollade lite och drack öl. Vi haed tänkt gå ut och äta på kvällen, men istället så lagade vi laxgryta. Älskling laxgryta är så otroligt god, och färska tagliatelle med vitlök/örter MMM! Vi var väldigt trötta bägge två efter helgen, och vi somnade runt 1 i soffan. Skönt att inte vakna upp bakis idag iallafall!

Och nu när det finns pengar på kontot igen så var jag och solade. Love it! Och så har jag tränat, det går väldans bra med mina nya rutiner :) Snart kommer Älskling och hämtar mig, vi ska hyra film & mysa hela dagen/kvällen. Myspys!


Vän & jag på Harrys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0